Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību (vairāk par sīkdatnēm un privātuma politiku šeit)
TukumaBalss
2021.gada 22.oktobris
Irīda, Īrisa
4.64'C
vējš: 3.35m/s
Par mums  Kontakti  Reklāma  

tukumametals

ZIŅASNOVADOS
SPORTS
FOTOVIDEOJAUTĀ mums
  

"Swedbank" ārkārtējās situācijas laikā klātienē apkalpos klientus tikai ar sertifikātu


"Swedbank" ārkārtējās situācijas laikā klātienē apkalpos klientus tikai ar sertifikātu
Foto: directmap.lv

Ņemot vērā valdības aicinājumu mazināt Covid-19 saslimšanas riskus un no 11.oktobra izsludināto ārkārtas situāciju, "Swedbank" no pirmdienas, 11.oktobra klientu apkalpošanu klātienē veiks, ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības, informēja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

 

Klātienes apmeklējums "Swedbank" filiālēs būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms filiāles apmeklējuma.

 

Klientiem, kuri vēl nav ieguvuši Covid-19 sertifikātu, banka piedāvā attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot video konsultācijas, bankas virtuālo asistenta palīdzību, kā arī čata iespējas. Lai pieteiktos attālinātajai konsultācijai, banka aicina aizpildīt pieteikumu internetbankā vai zvanīt uz tel.+371 67445555.

 

"Strauja un izlēmīga rīcībā šobrīd ir izšķiroša, lai mazinātu kārtējo Covid-19 izplatības vilni. Tāpēc "Swedbank" uz laiku ievieš apkalpošanu pēc augstākajiem epidemioloģiski drošas vides standartiem, lai maksimāli pasargātu savus klientus un arī filiāļu darbiniekus no saslimšanas riska. Jau kopš pandēmijas sākuma esam strādājuši, lai bankas pakalpojumi maksimāli būtu pieejami caur attālinātiem rīkiem, kurus īpaši aicinām izmantot tieši šādos krīzes apstākļos", uzsver "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

 

Banka atgādina, ka no Covid-19 pandēmijas sākuma, "Swedbank" filiāles strādā pēc iepriekšējā apmeklējuma pieraksta. Arī šobrīd klientiem, kas plāno apmeklēt bankas filiāli, nepieciešams iepriekšējs pieraksts. "Swedbank" filiālēs klientus apkalpos tikai tie darbinieki, kuri vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.

 

Savukārt, ņemot vērā, ka ārkārtas situācija ietekmēs lielo tirdzniecības centru darbību nedēļas nogalēs un daļa bankomātu ir izvietoti šo tirdzniecības centru telpās, "Swedbank" aicina klientus laikus plānot skaidras naudas nepieciešamību, izvēloties kādu no teju 370 pieejamajiem bankas bankomātiem.

 

Resurss: Swedbank/jauns.lv



atjaunots: 2021.g 09.oktobrī | Tukuma Balss (x221)






    Pasākumi
    Aktuāli
no 21.augusta līdz 7.novembrim
  Tukuma mākslas muzejā
“Darbs un darbarīks” Tukuma muzeja mākslas krājuma izstāde
SKATĪT VAIRĀK

 comforthouse_250x250_125533.giftukumametals250x250_93212.jpg

    Aptauja


Par mums  Kontakti  Reklāma

Sīkdatnes un privātuma politika

(c) 2018-2021 TukumaBalss.lv
Visas tiesības aizsargātas


Realizācija Tup un Turies