|
Tukuma 2.vidusslokas 6.klases skolnieki piedalījās “X-Unit” sportiskajās aktivitātēs18. oktobrī, pateicoties T2V vecāku biedrības realizētajam ES finansētajam projektam, Tukuma 2. vidusskolas 6. klases skolnieki aizvadīja pirmo no četrām šogad paredzētajām “X-Unit” komandas vadītajām aktivitāšu dienām.
SIA “X-UNIT” vadītā fizisko aktivitāšu dienas 6.klases skolēniem paredzētas četras reizes gadā - oktobrī, novembrī, februārī un aprīlī. Šodien notika pirmā tikšanās.
Skolēni, kuri dienas sākumā tika sadalīti divās komandās, visas dienas garumā tika iesaistīti sporta aktivitātēs, kas paredzētas ārpus skolas telpām. Bija aktivitātes, kas veicina grupas saliedēšanos, savstarpējo uzticēšanos, paļaušanos vienam uz otru.
Skolēni izmantojot alpīnisma ekipējumu, pārvarēja mežā izvietotus šķēršļus, Melnezerā pildot dažādus uzdevumus, pārvietotajās ar laivu pa ūdeni un bija jāpilda vēl daudzi citi interesanti un fiziski aktīvi uzdevumi.
Šo fizisko aktivitāšu dienu vadīja bijušais ilggadējais jaunsargu instruktors Armands Kotke, bet jaunos censoņus uzmundrināja Tukuma 2. vidusskolas vecāku biedrības pārstāvji – biedrības vadītāja Aija Neimane un tās biedrs, Tukuma novada Domes deputāts Jānis Eisaks.
Šo jaunatnes iniciatīvas projektu pilnībā finansē Eiropas Sociālā fonda projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (PuMPuRS).” Projekta mērķis: Motivēt jauniešus aktīvam dzīvesveidam. Tēma: Tūrisms, alpīnisms, izdzīvošanas prasmes esot dabā, topogrāfija, radiosakari, drošība. Darbības: Pārgājiens ar tūrisma elementiem. Drošība - pilsētā, mežā, uz ūdens, virsotnēs utt.( teorija, prakse, video un foto materiāli). Tūrisma elementi (mezglu veidi un to pielietošana, karšu lasīšana, topogrāfija, izdzīvošanas pamati-ugunskura veidi un to iekuršana, sakaru apmācība un pielietošana). atjaunots: 2019.g 19.oktobrī | Marta Saulīte (x1599) Novados, Tukums |
Pasākumi Aktuāli
Aptauja
| |
Sīkdatnes un privātuma politika (c) 2018-2024 TukumaBalss.lv Visas tiesības aizsargātas Realizācija Tup un Turies |